2011. június 30., csütörtök

H&M S-es, lenvászon kismama blúz- újszerű - Jelenlegi ára: 1 490 Ft

Nagyon lenge vékony, terrakotta színű H&M lenvászon  kismama blúz. Beírt mérete S-es. Szerintem 36-os. (A méretcetlijét kivágtam, de nézd a méreteket, biztos, hogy S-es. )
Elöl középen 4-5 cm-rel hosszabb, a pocak miatt alul ívelt, hátul egynes. Hátul van benne két szűkítő is. Csinos, lenge darab.  Kizárólag én hordtam, én is csak 3-4x. Hibátlan, szép állapotú, szinte új.
 
Személyes átvétel a III. kerületben lehetséges. Fizetést csak átutalással vagy kp  kérnék. Mosva, vasalva postázok mindent. Állat és dohányfüst mentes a háztartás vagyunk.
Folyamatosan teszem fel az összes kismama ruházatomat, nézd meg a többi aukciómat is. Köszönöm!


Jelenlegi ára: 1 490 Ft

Az aukció vége: 2011-07-17 23:42
. H&M S-es, lenvászon kismama blúz- újszerű - Jelenlegi ára: 1 490 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése